خرید صندلی اداری

راهنمای خرید صندلی اداری

برای خرید صندلی اداری مناسب

باید به یک سری نکات باید توجه کرد.تاثیر مستقیم صندلی اداری بر روی راندمان کاری کارکنان در سازمان ها مار را ملزم به تفکر بیشتر زمان خرید وا می دارد.صندلی اداری مناسب یکی از تجهیزات حائز اهمیت در سازمان ها و شرکتهاست.

   یک صندلی اداری مناسب چه ویژگی هایی دارد؟!

انتخاب صندلی اداری ارتباط مستقیم با شغل شخص استفاده کننده دارد،مثلا برای شخصی که بیشتر زمان خود را پشت میز و روی صندلی میگذراند مسلما نوع صندلی انتخابی باید با وسواس بیشتری انتخاب شود. صندلی که به این منظور تهیه میگردد باید دارای پشتی مناسب باشد که امکان تنظیم داشته باشد و همچنین دارای تنظیم ارتفاع باشد که همین موضوع باعث میشود که هر شخصی به فراخور قد و اندام خود ارتفاع صندلی را تنظیم کند زیرا ارتفاع باید به صورتی باشد که انقدر بلند باشد که پای فرد به زمین نرسد و یا انقدر کوتاه که شخص استفاده کننده مجبور با جمع کردن پاهایش شود..

یکی دیگر از موارد دیگر این است که کف و پشت آن یک صندلی اداری باید نه بسیار سفت باشد و نه اینکه بسیار نرم که شخص استفاده کننده در صندلی فرو رود.

یک صندلی اداری مناسب باید دارای دسته مناسب باشد.که در زمان استراحت دست بر وری آن قرار بگیرد.

پشتی صندلی اداری باید استاندارد باشد تا از کمر درد جلوگیری شود و گودی کمر شخص را پر کند به این منظور بهتر است پشتی صندلی طبی باشد.

به چه نکاتی در زمان خرید صندلی اداری باید توجه شود؟

  • مسلما هزینه ای که برای خرید صندلی صرف می شود موضوع مهمی است اما باید توجه داشت که کیفیت مهم تر است.یعنی کیفیت فدای قیمت نشود.
  • صندلی اداری مناسب بایستی دارای تنظیم ارتفاع باشد.
  • صندلی اداری مناسب باید دارای چرخ های روان و بدون صدا باشد
  • روکش صندلی باید از نوع مرغوب باشد،خواه این روکش پارچه باشد یا چرم.علی الخصوص زمانی که روکش صندلی چرم است باید چرم به صورتی باشد که عرق نکند،پوسته پوسته نشود و ترک نخورد.
  • فوم صندلی نیز بسار حائز اهمیت است که اگر فوم مناسب نباشد بعد از مدتی فوم نشست پیدا میکند.
  • صندلی اداری باید دارای دسته مناسب باشد

 

اشتراک گذاری